9 november 2017

Hej!




Det är över ett och halvt år sen jag var här inne på bloggen med ett inlägg. Sitter och 
sorterar mina bilder från i somras och dricker kaffe latte. Det är inte så jag har slutat fotat 
för jag inte bloggar. Nej, det är för roligt att fota så det fortsätter jag med men kanske
 inte samma utsträckning som förut då. Jag fick en så stor lust att lägga ut några bilder
här på gamla bloggen. En typisk kaffe-ljus-tidningsbild men oftast så ser det faktiskt ut
så här på mina lediga torsdagar då jag gärna slappar över en kopp kaffe.






Vad kan jag mer göra på en ledig torsdag kan vara att jag tar en promenad i det fina 
höstvädret, som här i vår fina stadspark där hösten sprakar i finfina färger. Nu är det 
dagsfärsk bild utan ett par veckor sen, kan tänka mig att det är så mycket löv kvar på
träden utan de står säkert helt nakna men det kan ju vara vackert det med. Föresten
så regnar det ute idag och det känns fortfarande mörkt fast det är lunchtid.




Lite höstnytt har jag inhandlat, kanske inte så lite förresten (enligt min man) men
jobbar man som jag gör då blir det en hel del faktiskt. Nu finns det hur mycket fint
som helst ute i butikerna.


Kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar